Τις βάσεις για ολική επαναφορά των μεγεθών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε προ πανδημίας επίπεδα θέτει από νωρίς ο Οκτώβριος, ο οποίος ακολουθεί τις υψηλές πτήσεις που σημείωσε ο Σεπτέμβριος.

Η συνολική επιβατική κίνηση στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας τις πρώτες 9 ημέρες του Οκτωβρίου υπολείπεται πλέον ελάχιστα από τα νούμερα του 2019, καταγράφοντας οριακή πτώση 0,39%, με τη διεθνή κίνηση να καλύπτει το χαμένο έδαφος των προηγούμενων μηνών και να περιορίζει ακόμη περισσότερο την ψαλίδα που είχε δημιουργηθεί τα τελευταία δύο χρόνια εξαιτίας της πανδημίας.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, εάν οι αερομεταφορές δεν είχαν επηρεαστεί αφενός από τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τον πόλεμο στην Ουκρανία και αφετέρου από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που είναι ακόμη σε ισχύ στην Ασία λόγω της υγειονομικής κρίσης, το «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα είχε ήδη υπερβεί τα νούμερα του 2019.

Σε αυτήν ακριβώς τη δυναμική, καθώς και στις προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού ποντάρουν όλο και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες και tour operators ενόψει του 2023. Μάλιστα, οι δυνατότητες εδραίωσης της Αθήνας ως προορισμού για σύντομες αποδράσεις (city break) προσελκύει τους μεγάλους των αερομεταφορών, οι οποίοι είτε ετοιμάζονται να κάνουν το ντεμπούτο τους στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», είτε πολλαπλασιάζουν τα δρομολόγιά τους προς το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, εμπλουτίζοντας το πτητικό τους έργο με νέους προορισμούς.

Υπενθυμίζεται ότι ο Σεπτέμβριος έκλεισε στο -3,9% σε σχέση με το 2019 ως προς την επιβατική κίνηση, με την κίνηση εσωτερικού να βρίσκεται στο συν 1,5% και τη διεθνή κίνηση να σημειώνει μονοψήφια πτώση 6,3% συγκριτικά με τα προ πανδημίας νούμερα.

Πηγή: Euro2day.gr