pennygiannakopoulou
bestseller
arxontikon
coavacafe
vivliopoleio

Σαρωτικές αλλαγές στον χώρο της εργασίας φέρνει η πανδημία του COVID-19. Οι αλλαγές αυτές δεν αφορούν μόνο την εξ αποστάσεως εργασία. Η ρευστότητα που δημιουργεί η υγειονομική κρίση και η οικονομική αβεβαιότητα οδηγεί πολλούς πολίτες, παγκοσμίως, να αναθεωρήσουν συνολικά την εργασιακή τους προοπτική.

Υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID-19, ένας στους τρεις εργαζόμενους εξετάζει το ενδεχόμενο αλλαγής καριέρας. Ειδικότερα, το 35% σκέφτεται να αλλάξει καριέρα τους επόμενους 12 μήνες. Τα δύο μεγαλύτερα κίνητρα για την επιθυμία αλλαγής καριέρας, όπως τα αποτυπώνουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι,  είναι αναμενόμενα υπό τις συγκεκριμένες περιστάσεις.

dianastore
leuki

Όπως αποκαλύπτει η έκθεση “Securing the Future of Work” της Kaspersky, σε αυτά περιλαμβάνονται η φιλοδοξία για λήψη υψηλότερου μισθού και η διατήρηση ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Η έρευνα δείχνει ότι, παρά τις αβεβαιότητες στην αγορά εργασίας, οι άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν τις φιλοδοξίες τους.

Έτσι, ενώ σχεδόν ένας στους δύο θα προτιμούσε να παραμείνει στην τρέχουσα θέση του (48%), πολλοί εξακολουθούν να αισθάνονται τολμηροί να αναδιαμορφώσουν τις εργάσιμες ημέρες τους, ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στην προσωπική τους ζωή. Στο μεταξύ, εν μέσω lockdown και τηλεργασίας, είχαν επίσης περισσότερο χρόνο να σκεφτούν τη μελλοντική τους σταδιοδρομία, να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους ή να αποκτήσουν καινούριες.

Υψηλότερες απολαβές

Όποια κατεύθυνση κι αν επιλέξουν οι εργαζόμενοι, το μεγαλύτερο κίνητρο για να δοκιμάσουν μια νέα δουλειά είναι να επιτύχουν καλύτερο μισθό (49%). Η καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής είναι ο δεύτερος συχνότερος λόγος, παρακινώντας το 41% των ερωτηθέντων.

Μετά από τον μισθό και την προσωπική άνεση, η αναζήτηση ενός ρόλου, που αξίζει τον κόπο και είναι πιο ουσιαστικός, είναι ο τρίτος πιο σημαντικός λόγος (35%) για την αλλαγή καριέρας.

«Η πανδημία έφερε στην επιφάνεια τη χαρά να περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι με την οικογένεια, καθώς και να επιδιώκουμε προσωπικά ενδιαφέροντα και χόμπι. Οι εργαζόμενοι μπορεί να θέλουν να διατηρήσουν αυτήν την ευκαιρία. Ίσως τα γεγονότα του 2020 να επιτρέψουν στους εργαζόμενους να επανεξετάσουν την τρέχουσα εργασία τους και να συνειδητοποιήσουν την αξία του χρόνου τους και σε τι θέλουν να τον ξοδεύουν», τονίζει η μελέτη.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, όπως επισημαίνουν οι ερευνητές της εταιρείας, αναθεωρώντας τις επιθυμίες και τις δυνατότητές τους, οι άνθρωποι θα δημιουργήσουν μια νέα εργασιακή πραγματικότητα. Είτε αλλάξουν δουλειά, είτε παραμείνουν στους τρέχοντες ρόλους τους, θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τα οφέλη της τηλεργασίας και τις ανέσεις, που αυτή έχει φέρει.

«Αλλά για να επιτευχθεί αυτό, οι εργαζόμενοι πρέπει να προσαρμοστούν, να μάθουν να είναι ευέλικτοι και να εργάζονται εξυπνότερα. Και φυσικά, πρέπει να οργανώσουν το εργασιακό τους περιβάλλον και να αναλάβουν την ευθύνη για την αξιοπιστία και την ασφάλειά του. Σε τελική ανάλυση, αυτό μπορεί ακόμη και να γίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα μάτια των εργοδοτών», καταλήγει η μελέτη.

Πηγή: sepe.gr

bestseller
coavacafe
stamataki
vivliopoleio