arxontikon
coavacafe
vivliopoleio
bestseller
pennygiannakopoulou

Τη διεκπεραίωση αιτημάτων από τα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης εξασφαλίζει για τους πολίτες ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος, ως ένας από τους 75 δήμους της χώρας που έχει επιλεγεί και συμμετέχει στο πιλοτικό προγράμματος myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Θέτοντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών σε πρώτο πλάνο, ο Δήμος στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ενσωματώνει νέες πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την έκδοση μιας σειράς πιστοποιητικών και εγγράφων που άπτονται της αρμοδιότητας των ΟΤΑ και διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ.

leuki
dianastore

Σε πρώτη φάση η καινοτόμος αυτή υπηρεσία θα παρέχεται από το ΚΕΠ 0858 Σπάτων – Αρτέμιδος μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου Gov.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr.

Με τη νέα υπηρεσία ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο των ΚΕΠ, οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματά τους μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς να απαιτείται η προσέλευσή τους στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών. Κλείνοντας ένα “ψηφιακό ραντεβού” μέσω της ψηφιακής πύλης myKEPlive, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν βιντεοκλήση με υπάλληλο του ΚΕΠ την ημέρα και ώρα που αυτοί επιθυμούν και να υποβάλουν το αίτημά τους. Στη συνέχεια το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. e-mail, θυρίδα, ΕΛΤΑ).

Εν όψει της έναρξης λειτουργίας του myKEPlive, οι υπάλληλοι του ΚΕΠ 0858 Σπάτων – Αρτέμιδος εκπαιδεύτηκαν και καταρτίστηκαν διεξοδικά για τη νέα ψηφιακή υπηρεσία που θα παρέχεται σε λίγες ημέρες από τον Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος στο πλαίσιο εκπαιδευτικής ημερίδας η οποία πραγματοποιήθηκε στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου με τηλεδιάσκεψη.

Τη διεκπεραίωση αιτημάτων από τα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης εξασφαλίζει για τους πολίτες ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος, ως ένας από τους 75 δήμους της χώρας που έχει επιλεγεί και συμμετέχει στο πιλοτικό προγράμματος “mykeplive” του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.Θέτοντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών σε πρώτο πλάνο, ο Δήμος στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ενσωματώνει νέες πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την έκδοση μιας σειράς πιστοποιητικών και εγγράφων που άπτονται της αρμοδιότητας των ΟΤΑ και διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ.Σε πρώτη φάση η καινοτόμος αυτή υπηρεσία θα παρέχεται από το ΚΕΠ 0858 Σπάτων – Αρτέμιδος μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου Gov.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr.Με τη νέα υπηρεσία ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο των ΚΕΠ, οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματά τους μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς να απαιτείται η προσέλευσή τους στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών. Κλείνοντας ένα “ψηφιακό ραντεβού” μέσω της ψηφιακής πύλης mykeplive, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν βιντεοκλήση με υπάλληλο του ΚΕΠ την ημέρα και ώρα που αυτοί επιθυμούν και να υποβάλουν το αίτημά τους. Στη συνέχεια το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. email, θυρίδα, ΕΛΤΑ).Εν όψει της έναρξης λειτουργίας του “mykeplive”, οι υπάλληλοι του ΚΕΠ 0858 Σπάτων – Αρτέμιδος εκπαιδεύτηκαν και καταρτίστηκαν διεξοδικά για τη νέα ψηφιακή υπηρεσία που θα παρέχεται σε λίγες ημέρες από τον Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος στο πλαίσιο εκπαιδευτικής ημερίδας η οποία πραγματοποιήθηκε στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου με τηλεδιάσκεψη.

Gepostet von Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος am Donnerstag, 1. Oktober 2020