Άλλο ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας δημοπρατήθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας.

Πρόκειται για την Διενέργεια Ηλεκτρονικού Ανοικτού Κάτω των Ορίων Διαγωνισμού με κριτήριο ανάθεσης “την πλέον συμφέρουσα προσφορά αποκλειστικά και μόνο βάσει ποιοτικών κριτηρίων (σταθερή τιμή), για το έργο: «Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης και Προσαρμογών Πληροφοριακού Συστήματος Υποστήριξης Πιλοτικής Λειτουργίας της υπηρεσίας “Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία”», Υποέργο 4 του έργου «SUB1: Ενέργειες για την Επιχειρησιακή Λειτουργία του Προσωπικού Βοηθού Ανεξάρτητης Διαβίωσης (B)».

Το παρόν έργο αφορά την πλήρη τεχνική υποστήριξη της πιλοτικής και Παραγωγικής Λειτουργίας του Εξειδικευμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υποστήριξης της πιλοτικής εφαρμογής της υπηρεσίας «Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία» αλλά και η υποστήριξη των χρηστών καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του πιλοτικού έργου.

Πιο συγκεκριμένα, για τις ανάγκες του προγράμματος λειτουργούν στον ΟΠΕΚΑ τα ακόλουθα πληροφοριακά συστήματα:

(α) Πληροφοριακό Σύστημα Υποστήριξης, το οποίο υποστηρίζει την επιχειρησιακή λειτουργία του Προγράμματος και συγκεκριμένα την διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ένταξης Ωφελουμένων στο Πρόγραμμα, την διαδικασία επιλογής τους, την λειτουργία των Ειδικών Επιτροπών Αξιολόγησης Διεπιστημονικού Χαρακτήρα, τις αιτήσεις ένταξης και την λειτουργία του Μητρώου Προσωπικών Βοηθών, την επιλογή Προσωπικού Βοηθού από κάθε Ωφελούμενο, την παρακολούθηση και την πιστοποίηση της παροχής Προσωπικής Βοήθειας καθώς και την καταβολή των αντίστοιχων αποζημιώσεων,

(β) Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης της Κατάρτισης των Προσωπικών Βοηθών. Το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης της Κατάρτισης των Προσωπικών Βοηθών καλύπτει τις ανάγκες εκπαίδευσης των Προσωπικών Βοηθών και των βεβαιώσεων ολοκλήρωσής τους.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος, κατόπιν παρέλευσης τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ημερών από τη δημοσίευση της διακήρυξης στο «Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων» (ΚΗΜΔΗΣ).

Ο Ανάδοχος θα αναλάβει την πλήρη υποστήριξη για το σύνολο της διάρκειας της πιλοτικής εφαρμογής, αξιοποιώντας πλήρως την εφαρμογή λήψης και αναφοράς προβλημάτων Τicketing της ΚτΠ ΜΑΕ ή άλλο Τicketing σύστημα του υποψήφιου Αναδόχου καθώς και της ειδικής διαδικασίας υποστήριξης που έχει δημιουργηθεί για τις ανάγκες του πιλοτικού προγράμματος στο πλαίσιο του Ηelpdesk.

Σκοπός – Στόχοι

Σκοπός της παρούσας της σύμβασης είναι η πλήρης τεχνική υποστήριξη των χρηστών του πληροφοριακού συστήματος καθώς και η αναλυτική καταγραφή και αναφορά προσθηκών και αναβαθμίσεων στη λειτουργία της πλατφόρμας όπως αυτές προκύπτουν μέσα από την επικοινωνία των ομάδων των χρηστών με το ηλεκτρονικό κανάλι υποστήριξης που έχει δημιουργηθεί και θα λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου.

Συγκεκριμένα, στόχος είναι η ομαλή λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος εστιάζοντας σε 2 πυλώνες:

Ι) Πλήρη υποστήριξη των χρηστών – διαχειριστών της πλατφόρμας καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης της πιλοτικής εφαρμογής του Προσωπικού Βοηθού προκειμένου να μην παρατηρούνται καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες στη λειτουργία τόσο της πλατφόρμας όσο και της εισαγωγής στοιχείων στη βάση δεδομένων αλλά της τελικής πιστοποίησης της παρεχόμενης υπηρεσίας από τους προσωπικούς βοηθούς.

ΙΙ) Δημιουργία πλήρους πακέτου αναβάθμισης της πλατφόρμας καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης της πιλοτικής εφαρμογής του Προσωπικού Βοηθού αλλά και παρουσίαση και εγκατάσταση νέων λειτουργιών κατ’ απαίτηση του περιβάλλοντος υλοποίησης του έργου.

Πηγή: euro2day.gr