Εδώ και πάρα πολλούς μήνες οι κάτοικοι της Αρτέμιδος και ειδικότερα σε περιοχές προς τη Βραυρώνα ταλαιπωρούνται με τα προβλήματα που παρουσιάζονται με το ρεύμα.
Συνεχόμενες πτώσεις τάσεις και πολύωρες διακοπές ρεύματος δημιουργούν πολλά προβλήματα στους κατοίκους.
Οι απαντήσεις που λαμβάνουν όταν τηλεφωνούν στην αρμόδια ΔΕΔΗΕ (στις βλάβες) ποικίλες αλλά ποτέ σοβαρές… Το καλοκαίρι έφταιγε η μεγάλη κατανάλωση (εξαιτίας των καλοκαιρινών επισκεπτών) και η ζέστη… Τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο έφταιγε η σκόνη που είχαν οι πυλώνες και μόλις έβρεχε θα τους έπλενε και θα ήταν όλα καλά… Τώρα με τα πρωτοβρόχια φταίει η βροχή και οι κεραυνοί…
Νισάφι πια… Θα πρέπει κάποιοι να δουν σοβαρά τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας και να αποφασίσουν επιτέλους να αποκαταστήσουν τα προβλήματα. Στο κάτω κάτω οι καταναλωτές αυτοί είναι οι πελάτες τους και οφείλουν σεβασμό. Όλοι πληρώνουμε υπέρογκα ποσά για την διάθεση του ηλεκτρικού και δεν είναι δυνατόν τις μισές μέρες του χρόνου να μην έχουμε ρεύμα !
Συγκεκριμένα σήμερα (03/10/2019), με την μικρή έκτακτη κακοκαιρία που πέρασε από την περιοχή για περίπου μισή ώρα, βυθίστηκε στο σκοτάδι η μισή Αρτέμιδα για τουλάχιστον 3 ώρες ενώ σε κάποια σημεία έχουν περάσει 4 ώρες και ακόμα δεν έχει επανέλθει το ρεύμα.
Υπάρχουν σπίτια στα οποία ζουν άνθρωποι με μηχανική υποστήριξη, οικογένειες με ηλικιωμένους και παιδιά. Ευπαθείς ομάδες. Άλλωστε η πλειοψηφία των πραγμάτων ενός νοικοκυριού λειτουργεί με ρεύμα, οπότε χωρίς αυτό όλα γίνονται δυσλειτουργικά κει δύσκολα.
Στο σημείο αυτό να τονίζω επίσης ότι για να καταφέρει κανείς να επικοινωνήσει και να ενημερωθεί σε περίπτωση διακοπής με το αρμόδιο τμήμα βλαβών, πέρα από τα γερά νεύρα που πρέπει να έχει, τον ατελείωτο χρόνο για αναμονές, χρειάζεται να διαθέσει και ένα μεγάλο ποσό στην τηλεφωνική κλήση, η οποία έχει υψηλότατη χρέωση.
Εύχομαι και ελπίζω να μην χρειαστεί να επανέλθουμε στο θέμα.